Invoicing har specialiseret sig indenfor administration og fakturering af teleydelser herunder fastnet- og mobiltelefoni, ADSL, mobildata, mobilbredbånd mv. Vi samler fakturastrømmen fra den eller de teleoperatører, den enkelte kunde køber ydelser fra, i én samlet faktura på én side.
I tillæg hertil udarbejder vi, på baggrund af de opstillede parametre, en specificeret fil, der eksempelvis kan trækkes direkte ind i et ERP system. Derved skaber vi et fuldstændigt overblik over kundens teleydelser og yderligere hvordan udviklingen er heri.
Gennem indgående dialog med kunden finder vi de kriterier og parametre, hvor der skal udarbejdes denne specifikation, så kunden hurtigt kan danne sig et overblik over brugen af alle deres teleydelser. Dette gælder både for deres forbrug samt for udviklingen i dette.
Lad os illustrere med et eksempel:
Fordeling på kostcentre
”En virksomhed i Danmark har en række afdelinger, der rent geografisk er spredt rundt i hele landet. Økonomi- og regnskabsafdelingen er placeret på hovedkontoret beliggende i Storkøbenhavn.
Alle virksomhedens medarbejdere anvender ADSL og fastnettelefoni. Yderligere er der en række medarbejdere, der i tillæg hertil anvender mobiltelefon og har en hjemmearbejdsplads med en ADSL forbindelse, der betales af virksomheden. Virksomheden har en teleoperatør som leverandør af fastnet og ADSL og en anden som leverandør af mobiltelefoni.
Omkostninger til alle disse teleydelser er et større regnestykke, hvorfor virksomheden ønsker at få samlet alt fakturering for disse ydelser. Yderligere ønsker virksomheden at få et overblik over deres forbrug af alle disse teleydelser fordelt ud på de enkelte afdelinger.
Invoicing samler alle fakturaer fra begge teleoperatører, der leverer ydelser til virksomheden og leverer én samlet faktura på én side til virksomheden. Yderligere leverer Invoicing en specificeret fil, hvor alt forbrug er inddelt efter de pågældende afdelinger rundt om i landet. Virksomheden anvender en SAP platform og den specificerede fil kan køres direkte ind i deres ERP system, og den interne omkostningsfordeling er foretaget uden yderligere administrativt ressourceforbrug for virksomheden.
På denne måde får økonomi- og regnskabsafdelingen et total overblik over virksomhedens forbrug af teleydelser, de får én samlet faktura og den enkelte geografiske afdeling får ligeledes en specifikation af deres forbrug og kan herved følge udviklingen for netop deres afdeling.”
På samme måde vil vi kunne specificere ud på funktionsområder som eksempelvis salg, administration, marketing, indkøb mv. Hermed kan den enkelte funktionschef følge med i forbruget fordelt på sine medarbejdere. Og sådan er der en lang række eksempler på, hvordan vi med udgangspunkt i forskellige parametre, har skabt det ønskede overblik for vores kunder.
Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe jer med at få samlet faktureringen for alle teleydelser i én samlet faktura og lad os hjælpe med at finde frem til den optimale løsning i forhold til overskueligheden af jeres forbrug, hvad enten vi specificerer ud på kostcentre, funktionsområder, enkelte medarbejdere eller på andre parametre.